Ryanair opublikował październikowe statystyki, które potwierdzają najwyższy poziom obsługi klienta wśród linii lotniczych w Europie:
- Punktualność 89% na ponad 60.000 lotów (spadek głównie z uwagi na warunki pogodowe)
- Mniej niż 1,5 reklamacji na 1000 pasażerów
- Mniej niż 1 reklamacja dotycząca bagażu na 1000 pasażerów
- Odpowiedzi na 99% reklamacji udzielono w ciągu 7 dni
Robin Kiely z Ryanaira powiedział:
“Ryanair przewiózł w październiku 10,9 miliona pasażerów. Punktualność naszych lotów (z ponad 60.000) w październku wyniosła 89%, co potwierdza najwyższy poziom obsługi klienta. W ramach programu „Always Getting Better” klienci Ryanaira korzystają z nowej ulepszonej strony internetowej oraz aplikacji mobilnej, a już wkrótce mogą oczekiwac kolejnych udogodnień korzystając jednocześnie z najtańszych lotów.”
| Październik | 2015 | 2016 |
| punktualność lotów | 92% | 89% |
| ilość reklamacji na 1000 pasażerów | 0.83 | 1,40 |
| ilość reklamacji dot. bagażu na 1000 pasażerów | 0.53 | 0,20 |
| odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni | 99% | 99% |
Źródło / Autor: Ryanair
Zdjęcie: Adam Wysocki