Ryanair, linia lotnicza nr 1 w Europie, dziś (21 lutego) opublikowała styczniowe statystyki, które potwierdzają najwyższy poziom obsługi klienta wśród linii lotniczych w Europie:
- Punktualność 86% na ponad 51.000 lotów
- Mniej niż 2 reklamacje na 1000 pasażerów
- Mniej niż 1 reklamacja dotycząca bagażu na 1000 pasażerów
- Odpowiedzi na 99% reklamacji udzielono w ciągu 7 dni
Robin Kiely z Ryanaira powiedział:
“Ryanair przewiózł w styczniu 8,7 miliona pasażerów. Punktualność naszych lotów (z ponad 51.000) w styczniu wyniosła 86%, co potwierdza najwyższy poziom obsługi klienta. W ramach programu „Always Getting Better” klienci Ryanaira korzystają z nowej ulepszonej strony internetowej oraz aplikacji mobilnej, a już wkrótce mogą oczekiwac kolejnych udogodnień korzystając jednocześnie z najtańszych lotów.”
Styczeń | 2016 | 2017 |
punktualność lotów | 86% | 86% |
ilość reklamacji na 1000 pasażerów | 1,49 | 2,15 |
ilość reklamacji dot. bagażu na 1000 pasażerów | 0,64 | 0,67 |
odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni | 99% | 99% |
Źródło / Autor: Ryanair
Zdjęcie: Ryanair