Ryanair: punktualność w październiku 94%

Ryanair opublikował październikowe statystyki, które potwierdzają najwyższy poziom obsługi klienta wśród linii lotniczych w Europie:

  • Punktualność 89% na ponad 60.000 lotów (spadek głównie z uwagi na warunki pogodowe)
  • Mniej niż 1,5 reklamacji na 1000 pasażerów
  • Mniej niż 1 reklamacja dotycząca bagażu na 1000 pasażerów
  • Odpowiedzi na 99% reklamacji udzielono w ciągu 7 dni

Robin Kiely z Ryanaira powiedział:

“Ryanair przewiózł w październiku 10,9 miliona pasażerów. Punktualność naszych lotów (z ponad 60.000) w październku wyniosła 89%, co potwierdza najwyższy poziom obsługi klienta. W ramach programu „Always Getting Better” klienci Ryanaira korzystają z nowej ulepszonej strony internetowej oraz aplikacji mobilnej, a już wkrótce mogą oczekiwac kolejnych udogodnień korzystając jednocześnie z najtańszych lotów.

Październik 2015 2016
punktualność lotów 92% 89%
ilość reklamacji na 1000 pasażerów 0.83 1,40
ilość reklamacji dot. bagażu na 1000 pasażerów 0.53 0,20
odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni 99% 99%

Źródło / Autor: Ryanair

Zdjęcie: Adam Wysocki