Kategorie
Statystyki linii lotniczych

Ryanair: Statystyki za czerwiec

ryanair-logo

Ryanair, ulubiona linia lotnicza Europy, dziś (22 lipca) opublikowała czerwcowe statystyki, które potwierdzają najwyższy poziom usług wśród linii lotniczych w Europie.

  • Punktualność na 55000 lotów wyniosła 91%
  • Mniej niż 1 reklamacja na 1000 pasażerów
  • Mniej niż 1 reklamacja dotycząca bagażu na 2000 pasażerów
  • Odpowiedzi na 99% reklamacji udzielono w ciągu 7 dni

Robin Kiely z Ryanaira powiedział:

“Ryanair przewiózł w czerwcu ponad 9,5m pasażerów. Punktualność naszych lotów (z ponad 55000) w czerwcu wyniosła 91%, co potwierdza wzrost poziomu obsługi klienta. Klienci Ryanaira mogą również zarezerwować bilety na naszej nowej, ulepszonej stronie internetowej, a także korzystać z aplikacji mobilnej z mobilną wersją kart pokładowych. Możliwośc posiadania dwóch bagaży podręcznych, przydzielone miejsca w samolocie, nasze nowe taryfy Family Extra i Business Plus, a także możliwość korzystania z telefonu komórkowego podczas całego lotu potwierdzają, że Ryaniar dostarcza znacznie więcej niż tylko niskie ceny.”

czerwiec 2014 2015p
punktualność lotów 87% 91%
ilość reklamacji na 1000 pasażerów 0,69 0,60
ilość reklamacji dot. bagażu na 2000 pasażerów 0,41 0,16
odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni 99% 99%

Źródło / Autor: Ryanair

Autor: Redakcja Lotnictwo Cywilne

Redakcja Lotnictwo Cywilne