Ryanair, ulubiona linia lotnicza Europy, dziś (22 lipca) opublikowała czerwcowe statystyki, które potwierdzają najwyższy poziom usług wśród linii lotniczych w Europie.
- Punktualność na 55000 lotów wyniosła 91%
- Mniej niż 1 reklamacja na 1000 pasażerów
- Mniej niż 1 reklamacja dotycząca bagażu na 2000 pasażerów
- Odpowiedzi na 99% reklamacji udzielono w ciągu 7 dni
Robin Kiely z Ryanaira powiedział:
“Ryanair przewiózł w czerwcu ponad 9,5m pasażerów. Punktualność naszych lotów (z ponad 55000) w czerwcu wyniosła 91%, co potwierdza wzrost poziomu obsługi klienta. Klienci Ryanaira mogą również zarezerwować bilety na naszej nowej, ulepszonej stronie internetowej, a także korzystać z aplikacji mobilnej z mobilną wersją kart pokładowych. Możliwośc posiadania dwóch bagaży podręcznych, przydzielone miejsca w samolocie, nasze nowe taryfy Family Extra i Business Plus, a także możliwość korzystania z telefonu komórkowego podczas całego lotu potwierdzają, że Ryaniar dostarcza znacznie więcej niż tylko niskie ceny.”
czerwiec | 2014 | 2015p |
punktualność lotów | 87% | 91% |
ilość reklamacji na 1000 pasażerów | 0,69 | 0,60 |
ilość reklamacji dot. bagażu na 2000 pasażerów | 0,41 | 0,16 |
odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni | 99% | 99% |
Źródło / Autor: Ryanair