Ryanair, ulubiona tania linia lotnicza, dziś, (2 lipca) opublikowała czerwcowe statystki:
-
Ruch pasażerski wzrósł o 14% do 9,5 mln klientów.
-
Współczynnik wypełnienia miejsc wzrósł o 5 punktów procentowych do 93%.
-
Roczny ruch pasażerski wzrósł o 14% do 94,3 mln klientów.
czerwiec 2014 |
czerwiec 2015 |
zmiana |
|
Klienci |
8,3 mln |
9,5 mln |
+14% |
Współczynnik wypełnienia |
88% |
93% |
+5% |
Kenny Jacobs, Dyrektor Marketingu (CMO) z linii lotniczej Ryanair powiedział:
“W czerwcu ruch pasażerski Ryanair wzrósł o 14% do 9,5 mln klientów, a współczynnik wypełnienia wzrósł o 5 punktów procentowych do 93%, za sprawą naszych najniższych cen,a także dzięki wdrażaniu programu ulepszania obsługi klienta „Always getting better”, który jest ogromnym sukcesem firmy i przewyższył nasze oczekiwania. Dzięki wprowadzonym zmianom wskaźnik wypełnienia samolotów znacząco wzrósł przy zwiększonym oferowaniu w sezonie zimowym.
Z nowymi połączeniami, zwiększoną czestoliwością lotów, ofercie Business Plus i Family Extra Ryanair dostarcza znacznie więcej niż niskie ceny biletów na każdym rynku, na którym działamy. W 2015 roku klienci mogą spodziewać się dalszych udoskonaleń serwisu, jaki wprowadzimy w ramach naszego programu AGB, który zawiera nową stronę internetową oraz aplikację mobilną, nowe wnętrza kabiny, nowe mundury załogi pokładowej i nowe menu, obniżone opłaty lotniskowe, a także nowe funkcje cyfrowe takie jak: opcja „hold the fare” i funkcja porównywania cen oraz dostępność do obszernych informacji na temat destynacji do których latamy.”
Źródło / Autor: Ryanair
Zdjęcie: Ryanair