Kategorie
Lotnictwo cywilne

Jak Ryanair Może Poprawić Obsługę Pasażera?

Ryanair, jedyna w Europie ultratania linia lotnicza, dziś 15 października uruchomił nowy internetowy formularz, gdzie pasażerowie bezpośrednio mogą się kontaktować z Prezesem, Michaelem O’Leary i zasugerować jak Ryanair może dodatkowo poprawić swoją wiodącą pozycję w obsłudze pasażera.

Nowy internetowy formularz jest jedną z ostatnich inicjatyw utworzonych przez Ryanair celem dalszej poprawy obsługi pasażera, w tym darmowej do pobrania aplikacji na telefon, usunięcie funkcji Recaptcha (od 30 października) oraz nową stronę internetową. Teraz 81 mln pasażerów Ryanair mogą przesyłać swoje propozycje na stronie internetowej Ryanair 'Powiedz Michaelowi!'

Michael O’Leary z Ryanair powiedział:

“W ciągu ostatnich 29 lat liczba pasażerów Ryanair zwiększyła się z 200,000 do ponad 81 milionów rocznie, jako efekt oferowania najniższych cen biletów, najlepszej obsługi oraz znakomitej siatki połączeń. Żadna inna linia lotnicza nie może się równać z naszymi niskimi cenami, lądowaniem na czas, najmiejszą liczbą odwołanych lotów, najmieszą liczbą zagubionego bagażu, oraz z naszą nową flotą składającą sie z ponad 300 samolotów. Chcemy jednak ulepszać, wiodącą w branży, obsługę pasażera i dlatego czekam na opinie naszych pasażerów za pośrednictwem naszego nowego formularza internetowego, który jest dostępny na Ryanair.com.”

Źródło / Autor: Ryanair

Autor: Redakcja Lotnictwo Cywilne

Redakcja Lotnictwo Cywilne