Ryanair20 grudnia opublikował listopadowe statystyki, które potwierdzają najwyższy poziom obsługi klienta wśród linii lotniczych w Europie:
- Punktualność 90% na ponad 50.000 lotów (spadek głównie z uwagi na warunki pogodowe)
- Mniej niż 1,5 reklamacji na 1000 pasażerów
- Mniej niż 1 reklamacja dotycząca bagażu na 5000 pasażerów
- Odpowiedzi na 99% reklamacji udzielono w ciągu 7 dni
Robin Kiely z Ryanaira powiedział:
“Ryanair przewiózł w listopadzie 8,8 miliona pasażerów. Punktualność naszych lotów (z ponad 50.000) w listopadzie wyniosła 90%, co potwierdza najwyższy poziom obsługi klienta. W ramach programu „Always Getting Better” klienci Ryanaira korzystają z nowej ulepszonej strony internetowej oraz aplikacji mobilnej, a już wkrótce mogą oczekiwać kolejnych udogodnień korzystając jednocześnie z najtańszych lotów.”
| Listopad | 2015 | 2016 |
| punktualność lotów | 92% | 90% |
| ilość reklamacji na 1000 pasażerów | 1.25 | 1.49 |
| ilość reklamacji dot. bagażu na 1000 pasażerów | 0.24 | 0.20 |
| odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni | 99% | 99% |
Źródło / Autor: Ryanair
Zdjęcie: Ryanair