Ryanair, linia lotnicza nr 1 w Europie, dziś (12 maja) opublikowała statystyki kwietniowe dotyczące obsługi klienta, które potwierdzają pozycję nr 1 Ryanaira w Europie:
- 90% z 57.000 lotów w kwietniu 2016 r. na czas
- Mniej niż 2 reklamacje na 1000 pasażerów,
- 1 reklamacja dotycząca bagażu na 2000 pasażerów,
- Ponad 99% odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni.
Robin Kiely z Ryanaira powiedział:
“Ryanair w kwietniu przewiózł 9,9 miliona pasażerów z punktualnością sięgającą 90% wykonując 57.000 lotów. Statystyki te potwierdzają stale rosnący poziom obsługi klienta. Nasza rozwijająca się siatka połączeń i dodatkowe udogodnienia, które wprowadzone zostaną podczas trzeciego roku programu „Always Getting Better” potwierdzają, że Ryanair dostarcza znacznie więcej niż tylko niskie ceny.”
| Kwiecień | 2015 | 2016 |
| Punktualność | 90% | 90% |
| Reklamacje na 1000 pasażerów | 0.94 | 1.52 |
| Reklamacje dotyczące bagażu na 1000 pasażerów | 0.48 | 0.50 |
| Odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni | 99% | 99% |
Źródło / Autor: Ryanair
Zdjęcie: Ryanair