Ryanair, linia lotnicza nr 1 w Europie, dziś (11 stycznia) opublikowała grudniowe statystyki, które potwierdzają najwyższy poziom obsługi klienta wśród linii lotniczych w Europie:
- Punktualność 84% na ponad 51.000 lotów (spadek głównie z uwagi na warunki pogodowe)
- Mniej niż 1,5 reklamacji na 1000 pasażerów
- Mniej niż 1 reklamacja dotycząca bagażu na 1000 pasażerów
- Odpowiedzi na 99% reklamacji udzielono w ciągu 7 dni
Robin Kiely z Ryanaira powiedział:
“Ryanair przewiózł w grudniu 9 milionów pasażerów. Punktualność naszych lotów (z ponad 51.000) w grudniu wyniosła 84%, co potwierdza najwyższy poziom obsługi klienta. W ramach programu „Always Getting Better” klienci Ryanaira korzystają z nowej ulepszonej strony internetowej oraz aplikacji mobilnej, a już wkrótce mogą oczekiwac kolejnych udogodnień korzystając jednocześnie z najtańszych lotów.”
Grudzień | 2015 | 2016 |
punktualność lotów | 86% | 84% |
ilość reklamacji na 1000 pasażerów | 1.30 | 1,38 |
ilość reklamacji dot. bagażu na 1000 pasażerów | 0.63 | 0,66 |
odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni | 99% | 99% |
Źródło / Autor: Ryanair
Zdjęcie: Ryanair