infolotnicze.pl

Ryanair: punktualność w grudniu = 84%

Ryanair, linia lotnicza nr 1 w Europie, dziś (11 stycznia) opublikowała grudniowe statystyki, które potwierdzają najwyższy poziom obsługi klienta wśród linii lotniczych w Europie:

  • Punktualność 84% na ponad 51.000 lotów (spadek głównie z uwagi na warunki pogodowe)
  • Mniej niż 1,5 reklamacji na 1000 pasażerów
  • Mniej niż 1 reklamacja dotycząca bagażu na 1000 pasażerów
  • Odpowiedzi na 99% reklamacji udzielono w ciągu 7 dni

Robin Kiely z Ryanaira powiedział:

“Ryanair przewiózł w grudniu 9 milionów pasażerów. Punktualność naszych lotów (z ponad 51.000) w grudniu wyniosła 84%, co potwierdza najwyższy poziom obsługi klienta. W ramach programu „Always Getting Better” klienci Ryanaira korzystają z nowej ulepszonej strony internetowej oraz aplikacji mobilnej, a już wkrótce mogą oczekiwac kolejnych udogodnień korzystając jednocześnie z najtańszych lotów.”

  

Grudzień 2015 2016
punktualność lotów 86% 84%
ilość reklamacji na 1000 pasażerów 1.30 1,38
ilość reklamacji dot. bagażu na 1000 pasażerów 0.63 0,66
odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni 99% 99%

Źródło / Autor: Ryanair

Zdjęcie: Ryanair


Opublikowano

w

przez

Tagi: