Ryanair: punktualność w listopadzie wyniosła 90%

Ryanair20 grudnia opublikował listopadowe statystyki, które potwierdzają najwyższy poziom obsługi klienta wśród linii lotniczych w Europie:

  • Punktualność 90% na ponad 50.000 lotów (spadek głównie z uwagi na warunki pogodowe)
  • Mniej niż 1,5 reklamacji na 1000 pasażerów
  • Mniej niż 1 reklamacja dotycząca bagażu na 5000 pasażerów
  • Odpowiedzi na 99% reklamacji udzielono w ciągu 7 dni

Robin Kiely z Ryanaira powiedział:

“Ryanair przewiózł w listopadzie 8,8 miliona pasażerów. Punktualność naszych lotów (z ponad 50.000) w listopadzie wyniosła 90%, co potwierdza najwyższy poziom obsługi klienta. W ramach programu „Always Getting Better” klienci Ryanaira korzystają z nowej ulepszonej strony internetowej oraz aplikacji mobilnej, a już wkrótce mogą oczekiwać kolejnych udogodnień korzystając jednocześnie z najtańszych lotów.”  

Listopad 2015 2016
punktualność lotów 92% 90%
ilość reklamacji na 1000 pasażerów 1.25 1.49
ilość reklamacji dot. bagażu na 1000 pasażerów 0.24 0.20
odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni 99% 99%

 Źródło / Autor: Ryanair

Zdjęcie: Ryanair