Ryanair: 94% pasażerów zadowolonych z podróży

Ryanair, linia lotnicza nr 1 w Europie, dziś (10 listopada) opublikowała statystyki oceny lotu “Rate My Flight”, które potwierdzają, że 94% pasażerów jest zadowolonych z podróży Ryanairem.

Ponad 17,000 klientów skorzystało w październiku (wzrost o 7,000 w porównaniu z wrześniem) z możliwości oceny lotu “Rate My Flight” w aplikacji mobilnej Ryanair, wystawiając oceny za ogólne wrażenie, wejście na pokład samolotu, uprzejmość załogi pokładowej, serwis na pokładzie oraz wybór posiłków i napoji. Oceny dokonano w 5-cio stopniowej skali od 1 do 5, gdzie 1 oznaczało najniższy wskaźnik zadowolenia, a 5 najwyższy.

Średnio 94% respondentów oceniło ogólne wrażenie jako “bardzo dobre, dobre oraz satysfakcjonujące”. Podobne wyniki odnotowano w kategoriach: wejście na pokład (87%), ocena załogi (95%), serwis na pokładzie (93%) oraz wybór posiłków i napoji (80%).

Funkcja oceny lotu “Rate My Flight” dostępna jest w 7 wersjach językowych tj. angielska, francuska, hiszpańska, holenderska, niemiecka, polska oraz włoska. Aplikację można pobrać za pomocą iTunes lub Google Play stores.

Kategoria/Ocena Bardzo dobra/dobra /satysfakcjonująca Bardzo dobra Dobra Satysfakcjonująca Słaba Bardzo słaba
Ogólne wrażenie 94% 48% 33% 13% 3% 3%
Wejście na pokład 87% 43% 28% 16% 7% 6%
Uprzejmość załogi 95% 57% 27% 11% 3% 2%
Serwis na pokładzie 93% 49% 29% 15%  

4%

 

3%

Wybór posiłków i napoji 80% 31% 22% 27%  

10%

 

10%

 

Robin Kiely z Ryanaira powiedział:

Funkcja oceny lotu “Rate My Flight” jest naszą ostatnią inicjatywą technologiczną w ramach 3. roku realizacji programu “Always Getting Better”. Funkcja ta pozwala naszym pasażerom oceniać różne aspekty lotu za pomoca aplikacji Ryanair na bieżąco, zaraz po wylądowaniu. Z niecierpliwością czekamy na dalsze oceny i opinie od naszych klientów. Chcemy stale podnosić poziom obsługi klienta i  jednocześnie cieszymy się, że 94% z ponad 17.000 respondentów wyraziło zadowolenie z podróży Ryanairem. Wszyscy pasażerowie, którzy chcą nas oceniać proszeni są o pobranie aplikacji Ryanaira, zezwolenie na otrzymywanie notyfikacji, a zaraz po wylądowaniu otrzymają kwestionariusz badania.”

Źródło / Autor: Ryanair

Zdjęcie: Ryanair