90% lotów Ryanaira na czas

ryanair-aircraft

Ryanair, linia lotnicza nr 1 w Europie, dziś (12 maja) opublikowała statystyki kwietniowe dotyczące obsługi klienta, które potwierdzają pozycję nr 1 Ryanaira w Europie:

  • 90% z 57.000 lotów w kwietniu 2016 r. na czas
  • Mniej niż 2 reklamacje na 1000 pasażerów,
  • 1 reklamacja dotycząca bagażu na 2000 pasażerów,
  • Ponad 99% odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni. 

Robin Kiely z Ryanaira powiedział:

“Ryanair w kwietniu przewiózł 9,9 miliona pasażerów z punktualnością sięgającą 90% wykonując 57.000 lotów. Statystyki te potwierdzają stale rosnący poziom obsługi klienta. Nasza rozwijająca się siatka połączeń i dodatkowe udogodnienia, które wprowadzone zostaną podczas trzeciego roku programu „Always Getting Better” potwierdzają, że Ryanair dostarcza znacznie więcej niż tylko niskie ceny.”

 

 

Kwiecień 2015 2016
Punktualność 90% 90%
Reklamacje na 1000 pasażerów 0.94 1.52
Reklamacje dotyczące bagażu na 1000 pasażerów 0.48 0.50
Odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni 99% 99%

Źródło / Autor: Ryanair

Zdjęcie: Ryanair