infolotnicze.pl

88% lotów Ryanair w marcu na czas

Ryanair boeing

Ryanair, linia lotnicza nr 1 w Europie, dziś (11 kwietnia) opublikowała statystyki marcowe dotyczące obsługi klienta, które potwierdzają pozycję nr 1 Ryanaira w Europie:

  • 88% z 48.000 lotów w lutym 2016 r. na czas (statystyki obniżone przez strajki francuskich kontrolerów lotniczych ATC)
  • 1 reklamacja na 1000 pasażerów,
  • Mniej niż 1 reklamacja dotycząca bagażu na 2000 pasażerów,
  • Ponad 99% odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni.

Robin Kiely z Ryanaira powiedział:

“Ryanair w marcu, pomimo strajków francuskich kontrolerów lotniczych ATC, przewiózł 8,5 miliona pasażerów z punktualnością sięgającą 88% wykonując 48.000 lotów. Statystyki te potwierdzają stale rosnący poziom obsługi klienta. Nasza rozwijająca się siatka połączeń i dodatkowe udogodnienia, które wprowadzone zostaną podczas trzeciego roku programu „Always Getting Better” potwierdzają, że Ryanair dostarcza znacznie więcej niż tylko niskie ceny.”

Marzec 2015 2016
Punktualność 92% 88%
Reklamacje na 1000 pasażerów 0.47 1.41
Reklamacje dotyczące bagażu na 1000 pasażerów 0.50 0.50
Odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni 99% 99%

Źródło / Autor: Ryanair
Zdjęcie: Ryanair


Opublikowano

w

przez

Tagi: