Ryanair, linia lotnicza nr 1 w Europie, dziś (11 kwietnia) opublikowała statystyki marcowe dotyczące obsługi klienta, które potwierdzają pozycję nr 1 Ryanaira w Europie:
- 88% z 48.000 lotów w lutym 2016 r. na czas (statystyki obniżone przez strajki francuskich kontrolerów lotniczych ATC)
- 1 reklamacja na 1000 pasażerów,
- Mniej niż 1 reklamacja dotycząca bagażu na 2000 pasażerów,
- Ponad 99% odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni.
Robin Kiely z Ryanaira powiedział:
“Ryanair w marcu, pomimo strajków francuskich kontrolerów lotniczych ATC, przewiózł 8,5 miliona pasażerów z punktualnością sięgającą 88% wykonując 48.000 lotów. Statystyki te potwierdzają stale rosnący poziom obsługi klienta. Nasza rozwijająca się siatka połączeń i dodatkowe udogodnienia, które wprowadzone zostaną podczas trzeciego roku programu „Always Getting Better” potwierdzają, że Ryanair dostarcza znacznie więcej niż tylko niskie ceny.”
Marzec | 2015 | 2016 |
Punktualność | 92% | 88% |
Reklamacje na 1000 pasażerów | 0.47 | 1.41 |
Reklamacje dotyczące bagażu na 1000 pasażerów | 0.50 | 0.50 |
Odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni | 99% | 99% |
Źródło / Autor: Ryanair
Zdjęcie: Ryanair