Ryanair, ulubiona linia lotnicza Europy, dziś (15 lutego) opublikowała styczniowe statystyki dotyczące obsługi klienta, które potwierdzają, że Ryaniar pozostaje numerem 1 w Europie:
- 89% z 45.000 lotów w styczniu 2016 r. na czas,
- Mniej niż 1,5 reklamacja na 1000 pasażerów,
- Mniej niż 1 reklamacja dotycząca bagażu na 1000 pasażerów,
- Ponad 99% odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni.
Robin Kiely z Ryanaira powiedział:
“Ryanair przewiózł w styczniu 7,5 miliona pasażerów z punktualnością sięgającą 89% wykonując 45.000 lotów. Statystyki te potwierdzają stale rosnący poziom obsługi klienta. Nasza rozwijająca się siatka połączeń i dodatkowe udogodnienia, które wprowadzone zostaną podczas trzeciego roku programu „Always Getting Better” potwierdzają, że Ryanair dostarcza znacznie więcej niż tylko niskie ceny.”
Styczeń | 2015 | 2016 |
Punktualność | 88% | 89% |
Reklamacje na 1000 pasażerów | 0.78 | 1.49 |
Reklamacje dotyczące bagażu na 1000 pasażerów | 0.56 | 0.64 |
Odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni | 99% | 99% |
Źródło / Autor: Ryanair