Kategorie
Statystyki linii lotniczych

Styczniowe statystyki Ryanaira

ryanair-logo

Ryanair, ulubiona linia lotnicza Europy, dziś (15 lutego) opublikowała styczniowe statystyki dotyczące obsługi klienta, które potwierdzają, że Ryaniar pozostaje numerem 1 w Europie:

  • 89% z 45.000 lotów w styczniu 2016 r. na czas,
  • Mniej niż 1,5 reklamacja na 1000 pasażerów,
  • Mniej niż 1 reklamacja dotycząca bagażu na 1000 pasażerów,
  • Ponad 99% odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni.

Robin Kiely z Ryanaira powiedział:

“Ryanair przewiózł w styczniu 7,5 miliona pasażerów z punktualnością sięgającą 89% wykonując 45.000 lotów. Statystyki te potwierdzają stale rosnący poziom obsługi klienta. Nasza rozwijająca się siatka połączeń i dodatkowe udogodnienia, które wprowadzone zostaną podczas trzeciego roku programu „Always Getting Better” potwierdzają, że Ryanair dostarcza znacznie więcej niż tylko niskie ceny.”

Styczeń 2015 2016
Punktualność 88% 89%
Reklamacje na 1000 pasażerów 0.78 1.49
Reklamacje dotyczące bagażu na 1000 pasażerów 0.56 0.64
Odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni 99% 99%

Źródło / Autor: Ryanair

Autor: Redakcja Lotnictwo Cywilne

Redakcja Lotnictwo Cywilne