Kategorie
Statystyki linii lotniczych

Lipcowe statystyki Ryanair

ryanair

Ryanair, ulubiona linia lotnicza Europy, dziś (11 sierpnia) opublikowała lipcowe statystyki, które potwierdzają najwyższy poziom usług wśród linii lotniczych w Europie:

  • Punktualność na 57 000 lotów wyniosła 90%
  • Mniej niż 1 reklamacja na 1000 pasażerów
  • Mniej niż 1 reklamacja dotycząca bagażu na 1000 pasażerów
  • Odpowiedzi na 99% reklamacji udzielono w ciągu 7 dni

Robin Kiely z Ryanaira powiedział:

Ryanair przewiózł w lipcu 10,1 mln pasażerów. Punktualność naszych lotów (z ponad 57000) w lipcu wyniosła 90%, co potwierdza wzrost poziomu obsługi klienta. Klienci Ryanaira mogą również zarezerwować bilety na naszej nowej, ulepszonej stronie internetowej, a także korzystać z aplikacji mobilnej z mobilną wersją kart pokładowych. Możliwość posiadania dwóch bagaży podręcznych, przydzielone miejsca w samolocie, nasze nowe taryfy Family Extra i Business Plus, a także możliwość korzystania z telefonu komórkowego podczas całego lotu potwierdzają, że Ryaniar dostarcza znacznie więcej niż tylko niskie ceny.”

 

lipiec

2014

2015

punktualność lotów

87%

90%

ilość reklamacji na 1000 pasażerów

0.72

0.60

ilość reklamacji dot. bagażu na 1000 pasażerów

0.47

0.62

odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni

99%

99%

 

Źródło / Autor: Ryanair

Zdjęcie: Ryanair

Autor: Redakcja Lotnictwo Cywilne

Redakcja Lotnictwo Cywilne