Ryanair, ulubiona linia lotnicza Europy, dziś (11 sierpnia) opublikowała lipcowe statystyki, które potwierdzają najwyższy poziom usług wśród linii lotniczych w Europie:
- Punktualność na 57 000 lotów wyniosła 90%
- Mniej niż 1 reklamacja na 1000 pasażerów
- Mniej niż 1 reklamacja dotycząca bagażu na 1000 pasażerów
- Odpowiedzi na 99% reklamacji udzielono w ciągu 7 dni
Robin Kiely z Ryanaira powiedział:
“Ryanair przewiózł w lipcu 10,1 mln pasażerów. Punktualność naszych lotów (z ponad 57000) w lipcu wyniosła 90%, co potwierdza wzrost poziomu obsługi klienta. Klienci Ryanaira mogą również zarezerwować bilety na naszej nowej, ulepszonej stronie internetowej, a także korzystać z aplikacji mobilnej z mobilną wersją kart pokładowych. Możliwość posiadania dwóch bagaży podręcznych, przydzielone miejsca w samolocie, nasze nowe taryfy Family Extra i Business Plus, a także możliwość korzystania z telefonu komórkowego podczas całego lotu potwierdzają, że Ryaniar dostarcza znacznie więcej niż tylko niskie ceny.”
lipiec |
2014 |
2015 |
punktualność lotów |
87% |
90% |
ilość reklamacji na 1000 pasażerów |
0.72 |
0.60 |
ilość reklamacji dot. bagażu na 1000 pasażerów |
0.47 |
0.62 |
odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni |
99% |
99% |
Źródło / Autor: Ryanair
Zdjęcie: Ryanair