Od początku sierpnia pasażerowie Klasy Biznes Lufthansy będą mogli doświadczyć zupełnie nowej usługi podczas połączeń międzykontynentalnych. Personel pokładowy będzie teraz lepiej odpowiadać na oczekiwania pasażerów dzięki serwisowi na poziomie najlepszej restauracji. Po indywidualnym, imiennym powitaniu gości Klasy Biznes na pokładzie, obsługa będzie przyjmować zamówienia i nakrywać stoliki porcelanową zastawą. Posiłki będą serwowane bezpośrednio z pokładowej kuchni. Wózki będą zastąpione przez tace do serwowanie posiłków.
Po rejsach wprowadzających w czerwcu i lipcu na pokładzie Airbusa A380 na trasach do Nowego Jorku (JFK) oraz Miami, serwis restauracyjny został 1 sierpnia zainaugurowany na pokładzie tej samej maszyny na kolejnych kierunkach do: Houston, Johannesburga, Los Angeles, Pekinu, San Francisco, Szanghaju, Seulu i Singapuru, a także utrzymany na trasach do Miami i Nowego Jorku (JFK). Serwis będzie wprowadzony 1 października na połączeniach realizowanych przez Boeingi 747-4 i 747-8 z Frankfurtu oraz 25 października na pokładach Airbusów A340 z Frankfurtu i Monachium latających do Azji i na Bliski Wschód.
Od maja tego roku ok. 4500 członków personelu pokładowego zostało specjalnie przeszkolonych pod kątem wprowadzenia nowego serwisu. Usługa została także poddana testom na ok. 130 połączeniach i spotkała się z wyjątkowo pozytywnym odbiorem wśród gości Klasy Biznes. Dzięki nowemu serwisowi restauracyjnemu, Lufthansa robi kolejny, ważny krok w kierunku zdobycia tytułu pierwszej zachodniej pięciogwiazdkowej linii lotniczej.
Źródło / Autor: Lufthansa
Zdjęcie: Lufhansa