Ryanair, ulubiona linia lotnicza Europy, dziś (5 maja) zmniejszyła opłatę za zamianę lotu w sytuacji stawienia się na lotnisku później niż 40 minut przed odlotem i do 1 godziny po odlocie samolotu oraz opłatę za odprawę na lotnisku, jako jedną z ostatnich z incjatyw poprawy obsługi klienta w ramach 3-letniego programu “Always Getting Better”.
Opłata za odprawę na lotnisku została zmniejszona z 70 euro do 45 euro, a opłata za zamianę lotu w sytuacji stawienia się na lotnisku później niż 40 min przed odlotem i do 1 godziny po odlocie samolotu została zmiejszona z 110 euro do 100 euro. Redukcje opłat podążają za ostatnio wprowadzonym nowym serwisem sprzętu sportowego, oferując 5 oddzielnych możliwości przewozu i niższe opłaty dla mniejszych elementów sprzętu. Ryanair planuje dalsze ulepszenia i ekscytujący rozwój w zakresie usług cyfrowych, które mają być wprowadzone w nadchodzącym roku.
Klienci mogą spodziewać się zupełnie nowej spersonalizowanej strony internetowej i aplikacji mobilnej z opcją „hold the fare”, obszerny kontent z informacjami na temat destynacji do których latamy i porównywarki cen biletów, jak również nowe wnetrza kabiny, nowe mundury załogi i nowe menu na pokładach samolotów, a wszystkie te zmiany oznaczają, że Ryanair dostarcza swoim klientom dużo więcej, niż tylko niskie ceny.
Kenny Jacobs, Dyrektor Marketingu (CMO) z linii lotniczej Ryanair powiedział:
” Europejscy klienci zawsze wybierają Ryanair ze względu na nasze niskie ceny i duży wybór tras. Dzięki programowi ” Always Getting Better „, kontynuujemy poprawę jakości naszej obsługi klienta. Uatrakcyjniając ofertę dotyczącą przewozu sprzętu sportowego, dzisiaj obniżyliśmy opłatę za zamianę lotu w sytuacji stawienia się na lotnisku później niż 40 minut przed odlotem i do 1 godziny po odlocie samolotu oraz opłatę za odprawę na lotnisku. Jest to jedna z najnowszych zmian. Ryanair nadal będzie słuchać i poprawić się, zapewniając jeszcze większy wybór usług dla naszych 100 milionów klientów rocznie.”
Źródło / Autor: Ryanair
Zdjęcie: Ryanair