Kategorie
Lotnictwo cywilne

Coraz więcej pasażerów kupuje bilety na lot.com

LOT_787_2

Tylko w pierwszym kwartale tego roku LOT aż 27% biletów sprzedał za pośrednictwem swoje strony internetowej. To rekordowy wynik i wzrost o ponad 5% w porównaniu do tego samego okresu rok wcześniej. Pasażerowie chcąc kupić najlepszą ofertę coraz częściej wybierają lot.com, bo to kanał, który szybko się rozwija i daje coraz więcej możliwości i swobody w decydowaniu o stylu swojej podróży.

„LOT stale inwestuje w mobilne kanały sprzedaży, by miały jak najwięcej przydatnych funkcji i były jak najbardziej przyjazne dla użytkowników. Praktycznie każdego miesiąca uruchamiamy nowe funkcjonalności i udoskonalamy obecne. Ostatnio daliśmy pasażerom możliwość samodzielnego zarządzania swoją rezerwacją. Mogą nie tylko ją zobaczyć, ale także bez pośrednictwa agenta zmienić rejsy czy dokupić jedną z dziesiątek usług dodatkowych” – mówi Marek Jiri, Dyrektor Sprzedaży i Dystrybucji LOT. „Nasi pasażerowie coraz częściej chcą swoją podróż zaplanować sami, od A do Z wybierając produkty i usługi najbardziej dostosowane do ich potrzeb -lot.com to już nie tylko miejsce zakupu biletu. To platforma, gdzie oprócz przelotu można zarezerwować pokój w hotelu, wypożyczyć samochód czy wykupić ubezpieczenie. To kompleksowe centrum podróży” – podsumowuje.

Wśród nowości wprowadzonych na lot.com i w aplikacji mobilnej jest nowy, sprawniejszy i bardziej przyjazny system check-in. Dzięki niemu pasażerowie mogą się odprawić bez konieczności wychodzenia z domu czy z biura a następnie wydrukować swoją kartę pokładową lub zachować ją w telefonie czy tablecie w postaci mobilnej. Odprawa online jest już możliwa dla większości lotnisk, z których lata LOT.

Lot.com to też niezmiennie miejsce z gwarancją najniższej ceny zakupu biletu i usług dodatkowych, na lot.com nie ma opłaty transakcyjnej czy za płatność kartą kredytową. Strona internetowa i aplikacja mobilna umożliwiają też zakup dowolnego produktu czy usługi dodatkowej, między innymi Mojego Menu Premium, Mojego Dodatkowego Bagażu, Taxi&Fly czy Mojego Ulubionego Miejsca.

Wkrótce do tych funkcji i udoskonaleń dołączą kolejne.

Źródło / Autor: PLL LOT
Zdjęcie: PLL LOT

Autor: Redakcja Lotnictwo Cywilne

Redakcja Lotnictwo Cywilne