Ryanair, ulubiona tania linia lotnicza, dziś, (4 marca) opublikowała lutowe statystki:
-Ruch pasażerski wzrósł o 29% do 5,8 mln klientów.
-Współczynnik wypełnienia miejsc wzrósł o 11punktów procentowych do 89%.
-Roczny ruch pasażerski wzrósł o 9% do 89,1 mln klientów.
Kenny Jacobs, Dyrektor Marketingu (CMO) z linii lotniczej Ryanair powiedział:
“W lutym ruch pasażerski Ryanair wzrósł o 29% do 5,8 mln klientów, a współczynnik wypełnienia wzrósł o 11 punktów procentowych do 89%, za sprawą naszych najniższych cen,
a także dzięki wdrażaniu programu ulepszania obsługi klienta „Always getting better”(AGB), który jest ogromnym sukcesem firmy i przewyższył nasze oczekiwania. Dzięki wprowadzonym zmianom wskaźnik wypełnienia samolotów znacząco wzrósł przy zwiększonym oferowaniu w sezonie zimowym. Z nowymi połączeniami, zwiększoną czestoliwością lotów, ulepszonej obsłudze klienta oraz ofercie Business Plus Ryanair dostarcza znacznie więcej niż niskie ceny biletów na każdym rynku, na którym działamy. W 2015 roku klienci mogą spodziewać się dalszych udoskonaleń serwisu, jaki wprowadzimy w ramach naszego programu AGB, który zawiera nową stronę internetową oraz aplikację mobilną, nowe wnętrza kabiny, nowe mundury załogi pokładowej i nowe menu, obniżone opłaty lotniskowe, a także nowe funkcje cyfrowe takie jak: opcja „hold the fare” i funkcja porównywania cen oraz dostępność do obszernych informacji na temat destynacji do których latamy.”
Źródło / Autor: Ryanair