Rekrutacja pilotów podczas Dnia Otwartego w Wizz Air w Warszawie

Wizz Air szuka doświadczonych pilotów (Non Type Rated oraz Type Rated) do pracy za sterem samolotu Airbus A320. Jeśli spełniasz wszystkie poniższe oczekiwania, przyjdź na Dzień Otwarty Wizz Air, który odbędzie się w Airport Hotel Okęcie przy lotnisku Chopina w Warszawie. Na spotkaniu będziesz mógł dowiedzieć się więcej o naszej linii, a my z chęcią zapoznamy się z twoim CV. Wybrani kandydaci będą zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, która odbędzie się dzień później, 22 maja 2014 r.

DLA KOGO: PILOCI SPEŁANIAJĄCY WYMAGANIA
Zapraszamy wszystkie osoby z nieograniczonym prawem do przebywania i pracowania na terenie Unii Europejskiej oraz posiadające ważną licencję JAR/EASA (lub jej krajowy odpowiednik), Licencję Pilota Zawodowego z ważnym numerem MPA-IR oraz pomyślnie przebytym kursem licencyjnym pilota transportu liniowego, a także posiadające minimum 2500 godzin odbytych za sterami samolotu.

WYMAGANE DOKUMENTY:
CV w języku angielskim
Licencja Pilota Samolotowego Liniowego ATPL(A) lub
Licencja Pilota Samolotowego Zawodowego CPL(A) + Certyfikat ATPL
Licencja medyczna
Pozostałe dokumenty poświadczające uprawnienia do wykonywania lotów na samolotach wielosilnikowych (ME) oraz udokumentowane uprawnienia do wykonywania lotów wg. przyrządów (IR)
Certyfikat JOC (w przypadku braku doświadczenia za sterami odrzutowca)

KIEDY: 21.05.2014, 9:00
GDZIE: HOTEL AIRPORT OKĘCIE (UL. 11 STYCZNIA 24, WARSZAWA)
CEL: REKRUTACJA PILOTÓW DO ZAŁOGI WIZZ AIR

WAŻNE
Oferty osób, które nie spełniają podanych wyżej wymagań, nie będą rozpatrywane. W szczególności dotyczy to kandydatów nieposiadających prawa do przebywania i pracowania na terenie Unii Europejskiej, jak również tych z niewystarczającą minimalną liczbą godzin za sterem samolotu.

Kandydatury pilotów, które zostały przez nas odrzucone w ciągu ostatnich 12 ostatnich miesięcy również nie będą rozpatrywane*.

*Dokumenty nie będą archiwizowane, nie przysługują w związku z tym żadne przywileje, kandydaci nie zostaną również zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.

Minimalne wymagania:

Direct Entry Captain – Type Rated
Minimum JAR FCL1 ATPL(A)
Minimum 3,500 udokumentowanych godzin*
Minimum 1,000 godzin PIC Airbus A320 LUB
Minimum 1,500 godzin PIC JAR25 (CS25) Turbojet
Ważny type rating A320
Biegła znajomość języka angielskiego (Minimum ICAO na poziomie 4)

Direct Entry Captain – Non Type Rated
Minimum JAR FCL1 ATPL
Minimum 3,500 udokumentowanych godzin*
Minimum 1,500 godzin PIC JAR25 (CS25) Turbojet LUB
Minimum 1,000 godzin PIC Airbus FBW
ME-IR z co najmniej 3-miesięcznym terminem ważności od daty złożenia wniosku
Biegła znajomość języka angielskiego (Minimum ICAO na poziomie 4)

First Officer – Non Type Rated
Minimum 2500 godzin za sterem (nie dotyczy godzin spędzonych na symulatorze) przy minimum 500 godzinach na 1 typie
Minimum JAR FCL1 CPL z wiedzą dotyczącą ATPL
Ważny i aktualny type rating A320
Ostatni lot odbyty w ciągu 12 miesięcy (może być również na symulatorze A320)
Biegła znajomość języka angielskiego (Minimum ICAO na poziomie 4)
Minimum JAR FCL1 CPL z wiedzą dotyczącą ATPL
Ważny certyfikat JOC i program kursu (dla osób bez wcześniejszego doświadczenia)
First Officer – Non Type Rated
Minimum 2500 przelatanych godzin (nie dotyczy godzin spędzonych na symulatorze)
Ważny Certyfikat JOC (przy braku doświadczenia za sterem odrzutowca)
JAR-25 (CS25) type rating z co najmniej 3-miesięcznym terminem ważności od daty złożenia wniosku
Biegła znajomość języka angielskiego (Minimum ICAO na poziomie 4)
Ostatni lot przebyty w ciągu ostatnich 12 miesięcy (dopuszczalny lot w symulatorze na potrzeby odnowienia ratingu na dany samolot
*DLA KAPITANÓW: Jak obliczyć godziny?
Aby obliczyć właściwie odbyte w za sterami godziny, należy skorzystać z poniższej tabeli. Należy podliczyć godziny w samolocie, nie na symulatorze.
PIC (pilot in command) czas dowodzenia załogą podczas lotu, w którego skład nie wchodzą godziny dowodzenia pod nadzorem dodatkowych osób (PIC u/s).
GRUPA SAMOLOTÓW
PIC (bez PIC u/s)
INNE
AIRLINE narrow body jet
1
0.8
AIRLINE wide body jet
0.8
0.7
AIRLINE turbine (multi-crew)
0.8
0.7
MILITARY transport jet
0.8
0.7
MILITARY transport turbine
0.8
0.7
MILITARY fast jet
0.7

Single engine/Rotary (single pilot)
0.3

Non-Airline flying
0.7
0.5
Chcemy spotkać się z najlepszymi z najlepszych!
Do zobaczenia!
Źródło / Autor: Wizz Air

Zdjęcie: Wizz Air