Wizz Air ogłasza akcję dla blogerów i zachęca ich do wzięcia udziału w niezwykłej inicjatywie WIZZ Challenge. Mogą się oni sprawdzić w roli podróżników-reporterów i udowodnić, że ciekawe i kreatywne podróżowanie po Europie nie musi kosztować fortunę.
Przewoźnik zaprasza wszystkich przebojowych, kreatywnych i otwartych blogerów, do podjęcia wyzwania WIZZ. Mogą się do niego zgłaszać osoby z różnych zakątków świata, piszące blogi o dowolnej tematyce: modzie, sztuce, kuchni, designie etc.
Celem wyprawy jest udowodnienie, że podróżowanie po Europie nie musi być drogie i jest dostępne dla każdego. Wybrani blogerzy otrzymają od Wizz Air bilety na podróż w obie strony oraz budżet 300 euro na 3 dni pobytu. Dzięki temu, będą oni mogli zrealizować swoją własną 72-godzinną wyprawę i podzielić się na swoim blogu tym, co podczas niej przeżyli.
Blogerzy mogą zgłaszać się do udziału w projekcie przez formularz dostępny pod adresem: http://on.fb.me/WIZZChallenge. Finalistów wybierze jury, które oceniać będzie kandydatów pod kątem popularności i kreatywności prowadzonych przez nich blogów oraz jakości publikowanych na nich tekstów i zdjęć.
Daniel De Carvalho, rzecznik prasowy Wizz Air powiedział: „Jesteśmy bardzo podekscytowani ogłoszeniem nowego projektu WIZZ Challenge. Chętnie angażujemy się w mediach społecznościowych i mamy nadzieję, że ten projekt spodoba się również naszym fanom na Facebooku, z których wielu prowadzi blogi. Zachęcamy wszystkich gorąco do wzięcia udziału w akcji. Uważamy, że aby wybrać się w podróż do obcych krajów, wcale nie trzeba najpierw długo oszczędzać, a później wydawać fortunę. Wystarczy korzystać z atrakcyjnej, nisko kosztowej oferty Wizz Air oraz dokonywać odpowiednich wyborów, by przekonać się, że w każdym kraju czekają nas wspaniałe przeżycia. Nawet dysponując niewielkim budżetem, podczas podróży można doświadczać niezapomnianych emocji i pozwalać sobie na przeróżne przyjemności. Wybrani przez nas blogerzy, mając w kieszeni 300 euro, wyruszą w 3-dniową podróż. Ich zadaniem będzie jak najciekawsze zagospodarowanie czasu i przydzielonego budżetu, by móc dzielić się z czytelnikami swoimi doświadczeniami i tym, co przeżyli podczas podróży.
Projekt WIZZ Challenge właśnie się rozpoczyna, więc jeśli prowadzisz bloga i jesteś gotowy na podjęcie wyjątkowego wyzwania – to jest właśnie twój czas i twoja szansa.”
Źródło / Autor: Wizz Air