Kategorie
Lotnictwo cywilne

Aplikacja Ryanair liderem

Ryanair, linia lotnicza nr 1 w Europie, dziś (10 stycznia) poinformowała o rekordowej liczbie pobrań nowej, ulepszonej aplikacji mobilnej. Z aplikacji, zarówno na iOS, jak i na Android’zie, korzysta już 17 milionów użytkowników, potwierdzając tym samym pozycję nr 1 wśród linii lotniczych w Europie.

W ciągu ostatniego tygodnia grudnia 2016 r. oraz pierwszego tygodnia stycznia 2017 r. liczba odwiedzin aplikacji Ryanair wzrosła o 70%. Coraz więcej klientów Ryanaira częsciej wybiera urządzenia mobilne, a nasza aplikacja została oceniona na 4,5* na 5* możliwych.

Użytkownicy aplikacji mogą teraz dokonać jej oceny w czasie rzeczywistym podczas rezerwacji biletów. Średnia ocena użytkowników aplikacji na iOS wyniosła 4,6* oraz 4,3* na Android. Średnia ocena irlandzkich użytkowników iOS wyniosła 5 na 5, natomiast klienci w Polsce, Niemczech, Grecji, Francji, Włoszech, Holandii, Hiszpanii oraz Wielkiej Brytanii ocenili aplikację na 4,5* lub wyżej.

Aplikacja Ryanair oferuje także logowanie do “My Ryanair”, gwarantujące jeszcze szybszy i łatwiejszy process rezerwacji biletów w najniższych cenach. Aplikacja dostępna jest w 8 wersjach językowych i pozwala klientom na:

– Logowanie do “My Ryanair”,
– Przeglądanie informacji o lotach,
– Zapisanie danych dokumentów podróży,
– Wybór i rezerwację biletów oraz miejsc,
– Rezerwację hotelu oraz wynajem samochodu,
– Odprawę i pobranie karty pokładowej.

Kenny Jacobs, Chief Marketing Officer Ryanaira powiedział:

“Stale pracujemy nad poprawą naszej aplikacji, zarówno na iOS jak i na Android’zie, dlatego cieszymy się, że coraz więcej klientów docenia nasze starania i korzysta z aplikacji. Jesteśmy dumni, że nasza aplikacja jest numerem 1 wśród linii lotniczych w Europie, a jej średnia ocena to 4,5*. Wzrost liczby wizyt w ciągu ostatnich 2 tygodni o 70%, a także fakt, że coraz więcej klientów dokonuje rezerwacji biletów przez urządzenia mobilne potwierdza, że nasze działania w dziedzinie rozwoju technologii cyfrowych i innowacji w ramach programu “Always Getting Better” przynoszą efekty”.

Źródło / Autor: Ryanair
Zdjęcie: Ryanair

Autor: Redakcja Lotnictwo Cywilne

Redakcja Lotnictwo Cywilne