Ryanair prezentuje szczegóły programu „ALWAYS GETTING BETTER NA 2016” (ROK 3.)

ryanair-aircraft

Ryanair, linia lotnicza nr 1 w Europie, zaprezentowała swoje plany dotyczące poprawy jakości obsługi klienta, które stanowią podstawę założeń trzeciego roku realizacji programu „Always Getting Better” (AGB). Program zakłada poprawę wszystkich aspektów obsługi klienta, poprzez serwis, innowacje cyfrowe oraz zmiany na pokładach samolotów. Nowe inicjatywy na trzeci rok programu to:

  • Jeszcze niższe ceny biletów (w związku z oszczędnościami, jakie Ryaniar wypracował przy podpisywaniu umów na dostawę paliwa)
  • Nowe samoloty wyposażone w fotele Slimline (więcej miejsca na nogi, wieszaki, oświetlenie LED i estetyczna kolorystyka)
  • Taryfa Leisure Plus (rezrwacja miejsca, pierszeństwo wejścia na pokład, 20 kg bagaż rejestrowany)
  • Ulepszona taryfa Business Plus z bardziej elastycznymi biletami, większą ilością lotnisk z fast-track’ami i automatycznym check-in’em
  • Dodatki do podróży dstępne w aplikacji mobilenj: wybór miejsca, fast-track, miejsce parkingowe, transfer
  • system płatniczy „jeden szybki ruch” w aplikacji mobilnej
  • Funkcja oceniania lotu oraz załogi pokładowej w aplikacji mobilnej, informacje od klientów w czasie rzeczywistym
  • Automatyczna odprawa check-in i automatyczne mobilne karty pokładowe dla rezerwacji dokonanych za pośrednictwem My Ryanair
  • My Ryanair Klub – dodatkowe rabaty, dostęp do promocji i wyprzedaży z 24-godzinnym wyprzedzeniem
  • My Ryanair Top Up – Doładowanie konta przyjaciół bądź rodziny, dodatkowe zniżki i prezenty
  • Uproszczone opcje bagażowe – 6 opcji (ze 108)
  • Lepsza obsługa cyfrowa – bony podarunkowe
  • Dodatkowe informacje o destynacjach na na stronie internetowej i w aplikacji mobilnej
  • Zniżki na bilety na różne wydarzenia oraz w restaureacjach we współpracy z Viator & La Fourchette
  • Specjalna strona internetowa dla grup ułatwiająca zarządzanie rezerwacjami
  • Ryanair Travel Schools – specjalne biuro podróży dla wycieczek szkolnych oferujące oszczędności i większy wybór

Kenny Jacobs, Chief Marketing Officer Ryanaira powiedział:

„Ciągłe dążenie do poprawy znalzło odzwierciedlenie w rekordowej liczbie pasażerów i współczynniku wypełnienia samolotów w ostatnich 2 latach. Jesteśmy dumni uruchamiając trzeci rok programu „Always Getting Better”. W ciągu dwóch pierwszych lat skupiliśmy się na wyeliminowaniu rozwiązań wskazanych przez naszych klientów jako nielubiane oraz poprawie poziomu obsługi klienta. Trzeci rok obejmował będzie rozwój innowacji, w szczególności poprzez rozwój laboratorium cyfrowego Ryanair Labs. Zmianie natomiast nie ulegną nasze niskie ceny, szeroka siatka połączeń, największa liczba lotów na czas”.

Źródło / Autor: Ryanair

Zdjęcie: Ryanair