Kategorie
Statystyki linii lotniczych

91% lotów Ryanair w lutym na czas

ryanair

Ryanair, linia lotnicza nr 1 w Europie, dziś (7 marca) opublikowała statystyki lutowe dotyczące obsługi klienta, które potwierdzają pozycję nr 1 Ryanaira w Europie:

  • 91% z 42.000 lotów w lutym 2016 r. na czas,
  • 1 reklamacja na 1000 pasażerów,
  • Mniej niż 1 reklamacja dotycząca bagażu na 1000 pasażerów,
  • Ponad 99% odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni. 

Robin Kiely z Ryanaira powiedział:

“Ryanair przewiózł w lutym 7,4 miliona pasażerów z punktualnością sięgającą 91% wykonując 42.000 lotów. Statystyki te potwierdzają stale rosnący poziom obsługi klienta. Nasza rozwijająca się siatka połączeń i dodatkowe udogodnienia, które wprowadzone zostaną podczas trzeciego roku programu „Always Getting Better” potwierdzają, że Ryanair dostarcza znacznie więcej niż tylko niskie ceny.”

Luty 2015 2016
Punktualność 91% 91%
Reklamacje na 1000 pasażerów 0.61 1.1
Reklamacje dotyczące bagażu na 1000 pasażerów 0.52 0.51
Odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni 99% 99%

Źródło / Autor: Ryanair

Zdjęcie: Ryanair

Autor: Redakcja Świat

Redakcja Świat