Ryanair, linia lotnicza nr 1 w Europie, dziś (7 marca) opublikowała statystyki lutowe dotyczące obsługi klienta, które potwierdzają pozycję nr 1 Ryanaira w Europie:
- 91% z 42.000 lotów w lutym 2016 r. na czas,
- 1 reklamacja na 1000 pasażerów,
- Mniej niż 1 reklamacja dotycząca bagażu na 1000 pasażerów,
- Ponad 99% odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni.
Robin Kiely z Ryanaira powiedział:
“Ryanair przewiózł w lutym 7,4 miliona pasażerów z punktualnością sięgającą 91% wykonując 42.000 lotów. Statystyki te potwierdzają stale rosnący poziom obsługi klienta. Nasza rozwijająca się siatka połączeń i dodatkowe udogodnienia, które wprowadzone zostaną podczas trzeciego roku programu „Always Getting Better” potwierdzają, że Ryanair dostarcza znacznie więcej niż tylko niskie ceny.”
Luty | 2015 | 2016 |
Punktualność | 91% | 91% |
Reklamacje na 1000 pasażerów | 0.61 | 1.1 |
Reklamacje dotyczące bagażu na 1000 pasażerów | 0.52 | 0.51 |
Odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni | 99% | 99% |
Źródło / Autor: Ryanair
Zdjęcie: Ryanair