Kategorie
Statystyki linii lotniczych

Ryanair – statystyki grudniowe 2015

Ryanair boeing

Ryanair, ulubiona linia lotnicza Europy, dziś 12 stycznia opublikowała statystyki dotyczące obsługi klienta, które potwierdzają, że Ryaniar pozostaje numerem 1 w Europie:

  • 86% z 44.000 lotów w grudniu 2015 r. na czas,
  • Tylko 1 reklamacja na 1300 pasażerów,
  • Mniej niż 1 reklamacja dotycząca bagażu na 1000 pasażerów,
  • Ponad 99% odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni.

Ryanair przewiózł w 2015 r. 101 milionów pasażerów i wykonał 600.000 lotów, z czego 91% było na czas, co potwierdza wiodącą w branży punktualność. 

Robin Kiely z Ryanaira powiedział:

“Ryanair przewiózł w grudniu 7,5 miliona pasażerów z punktualnością sięgającą 86% wykonując 44.000 lotów. W całym 2015 roku nasza punktualność wyniosła 91% przy 600.000 lotach. Statystyki te potwierdzają stale rosnącą jakość poziomu obsługi klienta. Nasza rozwijająca się siatka połączeń i dodatkowe udogodnienia, które wprowadzone zostaną podczas trzeciego roku programu „Always Getting Better” potwierdzają, że Ryanair dostarcza znacznie więcej niż tylko niskie ceny.

 

Grudzień 2014 2015
Loty na czas 85% 86%
Reklamacje na 1000 pasażerów 0.73 1.30
Reklamacje dotyczące bagażu na 1000 pasażerów 0.54 0.63
Odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni 99% 99%

 Źródło / Autor: Ryanair

Zdjęcie: Ryanair

Autor: Redakcja Lotnictwo Cywilne

Redakcja Lotnictwo Cywilne