Ryanair, ulubiona linia lotnicza Europy, dziś 9 listopada opublikowała statystyki dotyczące obsługi klienta, które potwierdzają, że Ryaniar pozostaje numerem 1 w Europie:
- 92% z ponad 55000 lotów na czas,
- Mniej niż 1 reklamacja na 1000 pasażerów,
- Mniej niż 1 reklamacja dotycząca bagażu na 1000 pasażerów,
- Ponad 99% odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni.
Robin Kiely z Ryanaira powiedział:
“Ryanair stale podnosi poziom obsługi klienta, w październiku przewieźliśmy pobad 9,6 miliona klientów, a 92% z ponad 55000 lotów było na czas. Klienci Ryanaira mogą rezerwować loty znacznie wcześniej na naszej nowej stronie internetowej oraz za pośrednictwem aplikacji, mogą również korzystać z mobilnych kart pokładowych oraz przewozić dwa bagaże podręczne bezpłatnie. Przydzielone miejsca, produkty Family Extra i Business Plus, możliwość korzystania z urządzeń elektronicznych podczas całego lotu potwierdzają, że Ryanair dostarcza znacznie więcej niż tylko niskie ceny.”
Październik | 2014 | 2015 |
Loty na czas | 92% | 92% |
Reklamacje na 1000 pasażerów | 0,60 | 0,83 |
Reklamacje dotyczące bagażu na 1000 pasażerów | 0,45 | 0,53 |
Odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni | 99% | 99% |
Źródło / Autor: Ryanair
Zdjęcie: Ryanair