infolotnicze.pl

92% lotów RYANAIRA we wrześniu na czas

ryanair

Ryanair, ulubiona linia lotnicza Europy, dziś 12 października opublikowała statystyki dotyczące obsługi klienta, które potwierdzają, że Ryaniar pozostaje numerem 1 w Europie:

 

  • 92% z ponad 54000 lotów  na czas,
  • Mniej niż 1 reklamacja na 1000 pasażerów,
  • Mniej niż 1 reklamacja dotycząca bagażu na 1000 pasażerów,
  • Ponad 99% odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni.

 

Robin Kiely z Ryanaira powiedział:

 

“Ryanair stale podnosi poziom obsługi klienta, we wrezśniu przewieźliśmy pobad 9,5 miliona klientów, 92% z ponad 54000 lotów było na czas. Klienci Ryanaira mogą rezerwować loty znacznie wcześniej na naszej nowej stronie internetowej oraz za pośrednictwem aplikacji, mogą również korzystać z mobilnych kart pokładowych oraz przewozić dwa bagaże podręczne bezpłatnie. Przydzielone miejsca, produkty Family Extra i Business Plus, możliwość korzystania z urządzeń elektronicznych podczas całego lotu potwierdzają, że Ryanair dostarcza znacznie więcej niż tylko niskie ceny.

 

 

Wrzesień 2014 2015
Loty na czas  90% 92%
Reklamacje na 1000 pasażerów 0.51 0.71
Reklamacje dotyczące bagażu na 1000 pasażerów 0.47 0.56
Odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni 99% 99%

 Źródło / Autor: Ryanair

Zdjęcie: Ryanair


Opublikowano

w

przez

Tagi: