Lufthansa: Nowa Klasa Biznes w całej flocie międzykontynentalnej

Lufthansa Klasa Biznes

Lufthansa ukończyła najbardziej rozbudowany program modernizacji kabin w historii firmy.
Od tej chwili zaplanowane w rozkładzie połączenia są obsługiwane wyłącznie przez maszyny z nowymi wnętrzami. 106 maszyn międzykontynentalnych Lufthansy jest wyposażonych w nową kabinę i fotele Klasy Biznes i Klasy Ekonomicznej. W 76 maszynach zainstalowana jest także nowa Klasa Pierwsza.

Od 2011 roku Lufthansa inwestowała średnio około milion euro dziennie w modernizację kabin. Łączna wartość tej inwestycji wyniosła ok. 1,5 mld euro. Podczas tego unikalnego programu odświeżenia wnętrz floty międzykontynentalnej, Lufthansa Technik wymieniła, zmodyfikowała lub zainstalowała ok. 39000 foteli: 600 w Klasie Pierwszej, 7000 w Klasie Biznes i ponad 27600 w Klasie Ekonomicznej. W nowej Klasie Ekonomicznej Premium, która już jest bestsellerem, trwa instalacja 3600 foteli we flocie międzykontynentalnej. Montaż nowej kabiny w całej flocie dalekiego zasięgu zakończy się jesienią tego roku.

Oprócz nowych foteli, ulepszeniu uległ również pokładowy system rozrywki – zainstalowano nowe monitory oraz rozbudowano ofertę audio i wideo.

Modernizacja dotyczy także rozwoju FlyNet®, który jest od niedawna dostępny na wszystkich trasach międzykontynentalnych. Bezprzewodowy szerokopasmowy Internet umożliwia pasażerom pozostanie online podczas podróży. Dodatkowo ¾ maszyn długodystansowych jest już wyposażonych w bezpośredni dostęp do sieci komórkowej, co umożliwia przesyłanie smsów i synchronizację informacji na urządzeniach mobilnych.

Nowa Klasa Biznes, która spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem pasażerów, została wzbogacona o bardziej przyjemne i wygodniejsze materiały. Dzięki jednemu guzikowi, fotel może się rozłożyć to pozycji w pełni leżącej o długości 198 cm. Przestronne wnętrza zapewnią intymność pasażerom. Dodatkowo od sierpnia nowy serwis restauracyjny jest dostępny na połączeniach wykonywanych na Airbusie A380 na trasach do krajów Zatoki Perskiej i Azji. Doświadczenie kulinarne na pokładzie odpowiada jakości najlepszych restauracji. Stolik jest nakrywany indywidualnie przez obsługę pokładową, a dania i napoje są serwowane bezpośrednio z kuchni.

Dla Lufthansy nowy, najwyższy standard komfortu pasażerów jest ważnym krokiem
w stronę uzyskania tytułu pierwszej pięciogwiazdkowej zachodniej linii lotniczej. Oferta Lufthansy już spotkała się z bardzo dobrymi opiniami pasażerów, co potwierdziły badania konsumenckie rankingu Skytrax przeprowadzone w 2015 roku. W największym sondażu branży lotniczej Lufthansa otrzymała nagrody w trzech kategoriach: “Najlepsza linia transatlantycka”, „Najlepszy na świecie salonik Klasy Pierwszej” i „Najlepsza linia w Europie Zachodniej”.

Podczas procesu modernizacji, Lufthansa Technik uzyskała ponad 300 000 akceptacji oficjalnych dokumentów i przetransportowała ponad 2400 kontenerów o długości 40 stóp każdy (12 192 metry), wypełnionych materiałami z ośmiu różnych zakładów produkcyjnych. Prace modernizacyjne pochłonęły ponad 1,4 mln godzin.

Źródło / Autor: Lufthansa

Zdjęcie: Lufthansa