Ryanair, ulubiona linia lotnicza Europy, dziś (8 września) opublikowała sierpniowe statystyki, które potwierdzają najwyższy poziom usług wśród linii lotniczych w Europie:
· Punktualność na 57 000 lotów wyniosła 90%
· Mniej niż 1 reklamacja na 1000 pasażerów
· Mniej niż 1 reklamacja dotycząca bagażu na 1000 pasażerów
· Odpowiedzi na 99% reklamacji udzielono w ciągu 7 dni
Robin Kiely z Ryanaira powiedział:
“Ryanair przewiózł w lipcu 10,4 mln pasażerów. Punktualność naszych lotów (z ponad 57 000) w sierpniu wyniosła 90%, co potwierdza wzrost poziomu obsługi klienta. Klienci Ryanaira mogą również zarezerwować bilety na naszej nowej, ulepszonej stronie internetowej, a także korzystać z aplikacji mobilnej z mobilną wersją kart pokładowych. Możliwość posiadania dwóch bagaży podręcznych, przydzielone miejsca w samolocie, nasze nowe taryfy Family Extra i Business Plus, a także możliwość korzystania z telefonu komórkowego podczas całego lotu potwierdzają, że Ryaniar dostarcza znacznie więcej niż tylko niskie ceny.”
Źródło / Autor: Ryanair
Zdjęcie: Ryanair