Agnieszka Plencler została Dyrektorem Marketingu PLL LOT. Jej zadaniem będzie przygotowanie i wdrożenie nowej strategii marketingowej, po tym jak LOT ogłosił założenia strategiczne i plany rozwoju na lata 2016-2020.
Agnieszka Plencler karierę zawodową zaczynała od projektów marketingowych pracując w firmach badawczych zajmujących się pomiarami biometrycznymi, ilościowymi oraz jakościowymi. Realizowała projekty z branży FMCG, finansowej i farmaceutycznej. Następnie dołączyła do PKP S.A, gdzie jako Dyrektor Projektu była odpowiedzialna za stworzenie strategii badań w Spółkach Grupy PKP. Później odpowiadała za stworzenie i wdrożenie strategii marki, produktu oraz zmianę wizerunku pełniąc funkcję Dyrektor Marketingu PKP Intercity. Na stanowisku Dyrektora Marketingu LOT-u zastąpiła Martę Glinkę.
Źródło / Autor: PLL LOT
Zdjęcie: PLL LOT