Kategorie
Tematy tygodnia

Ryanair na Facebooku

ryanair

Ryanair, ulubiona linia lotnicza Europy, w dniu 8 lipca oficjalnie uruchamiła swoją stronę na Facebooku oferując 100 milionom klientów ostatnie połaczenie nowości i zmian. Od dziś wspaniałe konkursy, oferty oraz obsługa klienta w czasie rzeczywistym stały się faktem i są potwierdzeniem naszej obecności w mediach społecznościowych.

Otwarcie strony na facebooku zbiegło się z otwarciem konta na Twitterze, który ma ponad 160 tysięcy użytkowników, a także własnego kanału na youtube (z ponad 6 mln odsłon). Ponadto rozpoczynamy korzystanie z Instagramu, tworzymy konto na LinkedIn, a także własny blog “W stronę błękitu”. A to jeszcze nie wszystko, w ramach programu „Always Getting Better” już wkrótce nastąpi otwarcie kolejnych platform.

Aby uczcić otwarcie konta na Facebooku oraz 30 urodziny Ryanair organizuje konkurs “30 imion, 30 samolotów” dając swoim klientom możliwość umieszczenia swojego imienia oraz zdjęcia swojej twarzy na jednym z 30 samolotów Ryanaira. Aby wziąć udział w konkursie należy wejść na stronę Ryanaira na Facebooku. Fani mogą przesłać swoje zdjęcie i pobrać film z jednym z samolotów Ryanaira noszących ich imię oraz zdjęcie. Lista 30 zwycięzców zostanie opublikowana we wrześniu.

Aby uczcić swoje 30 urodziny Ryanair wprowadził do sprzedaży 1 million miejsc w cenie 19,85 euro na podróż między wrześniem 2015 r. a styczniem 2016 r. Miejsca w specjalnej urodzinowej cenie dostępne są na stronie www.ryanair.com do północy w niedzielę 12 lipca.

Robin Kiely z Ryanaira powiedział:

“To wielka przyjemność dla Ryanaira uruchomić stronę na Facebooku w 30 rocznicę naszego inauguracyjnego lotu. Jest to kolejnym sygnałem naszej rozszerzającej się obecności w mediach społecznościowych. Już teraz jesteśmy najszybciej odpowiadającym na Twitterze europejskim przewoźniekim lotniczym, a na youtube mamy ponad 6 mln odsłon, stale rośniemy w siłę na Instyagramie, a nasze dalsze działania będzie można śledzić już wkrótce.

Aby uczcić otwarcie strony na Facebooku dajemy coś, czego nie można kupić. 30 samolotów Ryanaira będzie nosiło imiona oraz zdjęcia 30 szcześliwych zwycięzców konkursu. Wszyscy, którzy wezmą udział w konkursie otrzymają bezpłatnie spersonalizowane filmy z samolotem Ryanaira, którymi dowoli będz\ie można dzielić się na swoich kontach w mediach społecznościowych. Serdecznie zapraszamy na www.facebook.com/Ryanair. Zwycięzców poznamy już we werześniu”.

Źródło / Autor: Ryanair

Zdjęcie: Ryanair

Autor: Redakcja Świat

Redakcja Świat