infolotnicze.pl

Ryanair: Statystyki za maj 2015r.

ryanair-logo

Ryanair, ulubiona tania linia lotnicza Europy, dziś (9 czerwca) ogłosiła swoje statystyki za maj, które potwierdzają, że Ryanair jest liderem w Europie, pod względem obsługi klienta:

92% z ponad 55 000 lotów wylądowało punktualnie
Mniej niż 1 skarga na 1 000 pasażerów
Mniej niż 1 skarga dotycząca bagażu na 1 000 pasażerów
Odpowiedź na ponad 99% wszystkich skarg w ciągu 7 dni

 Robin Kiely z linii lotniczej Ryanair powiedział:

“Ryanair przewiózł w maju 9,5 mln pasażerów. 92% lotów (z ponad 55 000) odbyło się na czas, jako że nieustannie realizujemy program poprawy obsługi klienta. Wszyscy nasi klienci mogą zabrać drugą mniejszą torbę podręczną na pokład, dokonać szybszej rezerwacji biletu oraz zarejestrować swoje dane na naszej łatwiejszej w obsłudze stronie internetowej i używając naszej nowej aplikacji mobilnej. Pasażerowie mogą używać mobilnych kart pokładowych, jak również korzystać ze swoich urządzeń elektronicznych podczas całego lotu. Ponadto wprowadziliśmy numerowane miejsca i tzw. „ciche loty”, a wszystkie te zmiany oznaczają, że Ryanair dostarcza swoim klientom na każdym z naszych rynków dużo więcej, niż tylko niskie ceny.”

Źródło / Autor: Ryanair


Opublikowano

w

przez

Tagi: