LOT zaprezentował zalety podróży w klasach o podwyższonym standardzie podczas niecodziennej akcji w kinie. Widzowie przed seansem przenieśli się na pokład Boeinga 787 Dreamliner. Sala kinowa zamieniła się dzięki mappingowi w pokład LOT Business Class, a osoby w pierwszych rzędach rozsmakowały się w menu Dreamlinera.
Przy okazji kampanii promującej podróże w klasach premium, poza prasą oraz internetem LOT wykorzystał niestandardowe kanały komunikacji do promocji i prezentacji produktu. W ramach kampanii został zorganizowany specjalny pokaz w kinie Cinema City, podczas którego widzowie mieli okazję przekonać się o zaletach Dreamlinera oraz zakosztować menu LOT Business Class.
„Chcemy aby nasze działania marketingowe skupiały się na najciekawszych akcentach w nowoczesnej oprawie. W tym wypadku wszystkie akcje mają za zadanie pokazanie zalet klas premium. Tego typu aktywności, jak mapping w kinie, to zupełnie nowe podeście do komunikacji marketingowej oraz promocji nowych produktów. Dzięki takim akcjom mamy największą szansę na bezpośrednie dotarcie do grupy docelowej”. – Marta Glinka, Dyrektor Biura Marketingu LOT.
Przygotowania sali do specjalnego pokazu oraz nagrania trwały prawie 50 godzin, przy których pracowało 40 osób. Szczęśliwi, nie spodziewający się niczego, widzowie siedzący w pierwszym rzędzie mieli okazję przetestować miękkie poduszki, spróbować między innymi przekąsek oraz pysznych deserów serwowanych w LOT Business Class.
Liczba pasażerów podróżujących klasami premium, a więc LOT Business Class i LOT Premium Economy Class wzrosła rok do roku o ponad 20%. Na rejsach krótkiego dystansu najwięcej pasażerów zyskała klasa Premium Economy, natomiast na trasach dalekiego zasięgu najwięcej pasażerów przybyło w klasie Business.
LOT był jedną z pierwszy linii lotniczych w Europie, która w Dreamlinerach wprowadziła klasę Premium Economy na rejsach dalekodystansowych. W ubiegłym roku był też pierwszym przewoźnikiem, który wprowadził tę klasę na rejsy europejskie i bliskowschodnie. O wszystkich zaletach klas premium na pokładach LOT-u można się przekonać w najnowszej kampanii.
Źródło / Autor: PLL LOT
Zdjęcie: PLL LOT