Wizz Air wprowadza opcję przydziału miejsc

Wizz-Air-logo

Wizz Air, największy niskokosztowy przewoźnik w Europie Środkowo-Wschodniej*, ogłasza, iż od maja 2015 roku wprowadza usługę przydziału miejsc, w celu zwiększania komfortu podróży oraz poziomu satysfakcji Konsumentów. Od 4 maja 2015 roku na wybranych trasach, a od 19 maja 2015 roku na wszystkich oferowanych kierunkach, zostanie wprowadzony bezpłatny, automatyczny przydział miejsc na pokładzie, obowiązujący przy rezerwacjach dokonywanych od 8 kwietnia. Dla pasażerów podróżujących razem, w ramach jednej rezerwacji, Wizz Air będzie starał się przydzielać sąsiadujące miejsca, w zależności od dostępności. Pasażerowie mogą dokonywać modyfikacji za opłatą, już od 1 euro na wizzair.com i w aplikacji mobilnej WIZZ, w każdej chwili, nie później niż na 3 godziny przed planowanym odlotem. Miejsca preferowane, takie jak te w pierwszych rzędach, umożliwiające sprawne opuszczenie samolotu, czy miejsca z dodatkową przestrzenią na nogi, można rezerwować w zależności od dostępności, ponosząc wyższą opłatę zgodnie z taryfą.
Nowa usługa Wizz Air będzie testowana przez przewoźnika od 4 maja na wybranych trasach (Budapeszt–Barcelona, Katowice–Londyn, Bukareszt–Dortmund). Do 19 maja oferta zostanie udostępniona na wszystkich 360 kierunkach z oferty Wizz Air ze 110 lotnisk w 37 krajach.
Pasażerom z rezerwacjami dokonanymi przed 8 kwietnia na loty z obowiązującym przydziałem miejsc, zostaną one przyznane w momencie dokonywania odprawy, a Konsumenci posiadający wykupione usługi WIZZ Xtra z dodatkową przestrzenią na nogi oraz WIZZ Reserved Seat (zarezerwowane miejsce, z priorytetem wejścia na pokład) otrzymają możliwość wybrania preferowanego miejsca, bez dodatkowych opłat.
Posiadacze członkostwa WIZZ Premium oraz WIZZ Privilege Pass będą mogli wskazać wybrane miejsce za darmo i dodatkowo w dalszym ciągu skorzystać z pierwszeństwa wejścia na pokład, by uniknąć kolejek. Od 8 kwietnia Wizz Air obniża również opłatę za usługę pierwszeństwa wejścia na pokład do 2 euro.

György Abrán, Dyrektor Handlowy Wizz Air, powiedział: „Cieszymy się z możliwości wprowadzenia znaczącego udogodnienia dla Klientów, które stanowi kolejny element rozbudowywania i ulepszania usług WIZZ. Satysfakcja pasażerów od zawsze stanowiła dla nas priorytet. Od momentu zainaugurowania działalności linii lotniczych ponad 10 lat temu, to czynnik, który napędza i motywuje działalność operacyjną WIZZ każdego dnia. Jestem przekonany, iż trend przywracania opcji przydzielenia miejsc, wiernie odzwierciedla potrzeby Konsumentów, którzy cenią sobie przede wszystkim oferty w atrakcyjnych cenach oraz wygodne i nieuciążliwe korzystanie z usług. W każdym z naszych 55 samolotów Airbus A320 dysponujemy 180 miejscami, a od listopada dzięki nowym Airbusom A321 będzie ich aż 230. Usługa przydzielania miejsc to jeden z elementów strategii udoskonalania doświadczeń konsumentów WIZZ w 2015 roku, której kolejne etapy przedstawimy już wkrótce”.

Źródło / Autor: Wizz Air