infolotnicze.pl

Lotnisko Katowice: system HappyOrNot dostępny

happyornot

Katowice Airport oddaje głos pasażerom – nagradzany na świecie system badania poziomu satysfakcji klientów HappyOrNot został wprowadzony w najważniejszych strefach terminali
pasażerskich A i B.
Pyrzowickie lotnisko jest pierwszym w Polsce, które wykorzystuje system HappyOrNot jako narzędzie umożliwiające klientom terminali ocenianie jakości kontroli pasażerskiej oraz jakości obsługi w poszczególnych strefach lotniska. Badanie przeprowadzone jest w sposób intuicyjny dla klienta, a jednocześnie dający rzetelne wyniki osobom zarządzającym lotniskiem. Jak to możliwe? Happy Or Not to bezprzewodowa konsola, której pulpit wyposażony jest tylko w cztery duże przyciski – emotikony, za pomocą których klient może odpowiedzieć na załączone pytanie i określić stopień swojego zadowolenia. Na wszystkie pytania klient odpowie natychmiastowo, bez ankietera
i w pełni anonimowo naciskając jeden z czterech zachęcających do wciśnięcia guzików, a zadający pytanie otrzyma niespotykaną wcześniej liczbę informacji. Wszystkie dane zebrane za pomocą Happy Or Not są przechowywane
w chmurze i dostępne w formie gotowych raportów w panelu użytkownika lub wysyłanych za pomocą e-maila. Poprzez pytanie pasażerów o ocenę poziomu obsługi, czystość i poziom satysfakcji z najczęściej używanych przez nich stref lotniska, udało się uzyskać cenne informacje dotyczące codziennego funkcjonowania terminalu. Przekłada się to na poprawę i podwyższenie standardów obsługi pasażerów Katowice Airport oraz zwiększenie ich zadowolenia z czasu jaki spędzają w podróży.
“Posiadanie w gronie klientów Katowice Airport jest dla nas szczególnie cenne. Czujemy się szczęśliwi i dumni, że najnowocześniejsze lotnisko w Polsce, posiadające wysokie standardy obsługi klienta wybrało system HappyOrNot
w celu zweryfikowania i usprawnienia tychże standardów” [Grzegorz Popek, członek zarządu Retail Partner Polska]

Źródło / Autor: Lotnisko Katowice
Zdjęcie: Lotnisko Katowice


Opublikowano

w

przez