LOT prezentuje nową odsłonę programu LOT Dla Firm

kampania_PL

Zupełnie nowa strona internetowa, bardziej przejrzysty i korzystny system zbierania i wydawania punktów oraz najnowsza technologia zarządzania kontem. Od dziś LOT jeszcze lepiej wspiera małe i średnie przedsiębiorstwa w optymalizacji ich budżetu na podróże służbowe. Polski przewoźnik uruchomił nową odsłonę LOT Dla Firm, program lojalnościowego dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Polsce.

LOT chce, aby jego klienci wiedzieli, że LOT Dla Firm pomaga im w osiąganiu celów biznesowych. Nasza nowa propozycja pozwala nagradzać członków programu za podróże LOT-em w jeszcze bardziej przejrzysty i opłacalny sposób. Droga zbierania punktów została zmieniona – teraz ich liczba zależy bezpośrednio od klasy podróży oraz kwoty wydanej na bilet.

“Przebudowaliśmy LOT Dla Firm, by stał się jeszcze bardziej efektywny i atrakcyjny, aby utrzymać satysfakcję naszych Klientów na najwyższym możliwym poziomie. Dzięki zmianom, które wprowadziliśmy, LOT oferuje dziś program, który ma proste zasady i funkcjonalne narzędzie pozwalające nim w prosty sposób zarządzać. To jest nasza odpowiedź na potrzeby przedsiębiorców, którzy chcą aby zarządzanie ich podróżami było prostsze a wydatki mniejsze” – mówi Magali Olive, Dyrektor ds. Dodatkowych Przychodów i Programów Lojalnościowych.

1 zł wydana na taryfę biletu = zarobiony 1 Punkt Premiowy! Po prostu!

Nowy serwis to:
prostsze zarządzanie kontem, które pomaga członkom program LOT Dla Firm organizować podróże biznesowe i ograniczyć wydatki z nimi związane
szerszy wachlarz nagród – bilety lotnicze, podwyższenia klasy podróży, pakiety weekendowe i wiele, wiele innych
wprowadzenie Statusów, dzięki którym członkowie będą mogli szybciej i efektywniej zdobywać nagrody i zyskiwać przywileje takie jak choćby dostęp do dedykowanej infolinii czy otrzymywanie punktów Executive Bonus.

Szczegóły programu LOT Dla Firm na www.lotdlafirm.com.

Źródło / Autor: PLL LOT
Zdjęcie: PLL LOT