Oświadczenie Wizz Air w sprawie zagubienia bagaży pasażerów lecących z Rzymu do Gdańska

W nawiązaniu do incydentu dotyczącego zagubienia bagaży pasażerów Wizz Air, lecących 13 października 2013 r. z Rzymu do Gdańska, przesyłam oficjalne oświadczenie przewoźnika w tej sprawie.

„Wizz Air potwierdza, że obsługa naziemna Lotniska Rzym Ciampino, nie dostarczyła do samolotu bagaży pasażerów lecących 13 października 2013 r. z Rzymu do Gdańska. Linia przeprosiła podróżnych za zaistniałe niedogodności. Wszystkie bagaże zostały bezpłatnie przekazane właścicielom do ich domów. Wizz Air jest w trakcie wyjaśniania tego incydentu z firmą, dostarczającą usługi handlingowe na rzymskim lotnisku, która odpowiedzialna jest za zaistniałą sytuację. Zobowiązał ją do tego, aby w przyszłości postępowała zgodnie z procedurami i standardami Wizz Air”.

Źródło / Autor: Wizz Air