Airbus uruchamia dla swoich klientów korzystających z prywatnych odrzutowców nowe centrum obsługi klientów korporacyjnych (C4you). Doświadczony zespół specjalistów będzie spełniał potrzeby klientów w tym segmencie rynku.
Klienci będą mogli uzyskać techniczną poradę zarówno dotyczącą wyboru odpowiedniego modelu samolotu i kabiny poprzez kontakt z centrum a także będą korzystać z pakietu usług obejmującego np. prowadzenie biuletynu obsługi.
Samoloty korporacyjn nie tylko spędzają mniej godzin w powietrzu ale też są obsługiwane przez małe zespoły i spółka Airbus od dłuższego czasu dostrzegała potrzebę zapewnienia dodatkowego wsparcia w uzupełnieniu doradztwa technicznego, szkolenia i wymiany części zamiennych , które są standardowo oferowane ponad 500 klientom i operatorom.
Nowa usługa C4you wzbogaca ofertę dotychczasowej obsługi klientów korporacyjnych poprzez takie usługi jak: wsparcie dyrektora ds. obsługi, programy serwisowe itd.
Celem jest pomóc klientom i operatorom jak najlepiej wykorzystać samoloty Airbusa i zapewnić efektywność i bezpieczeństwo podróży w każdym miejscu.
Konstrukcja samolotów korporacyjnych Airbusa opiera się na modelach najnowocześniejszej rodziny samolotów pasażerskich.
Różnica polega na wyposażeniu kabiny – samoloty korporacyjne mają prywatną kabinę oraz w przypadku samolotów skonstruowanych na wzór modeli z rodziny A320 mają one dodatkowe cechy – dodatkowe zbiorniki paliwa pozwalające na zasięg międzykontynentalny, wbudowane schody opuszczane na płytę lotniska oraz bogatszą specyfikację.
Oznacza to, że klienci Airbusa korzystający z samolotów korporacyjnych mogą darzyć te samoloty dużym zaufaniem gdyż spełniają one rygorystyczne wymogi linii lotniczych i mogą korzystać z zaplecza serwisowego i szkoleniowego innych operatorów praktycznie wszędzie na świecie.
Airbus sprzedał dotychczas ponad 170 samolotów korporacyjnych, które wykonują loty na każdym kontynencie, w tym Antarktydzie.
Źródło/Autor: Airbus
Zdjęcie: Airbus