LOT z zyskiem i rekordową liczbą pasażerów

W 2019 r. LOT osiągnął przychód ze sprzedaży w wysokości 7,37 mld zł, czyli o ponad miliard zł więcej niż w 2018 r. Zysk na działalności podstawowej wyniósł 113,9 mln zł. W ubiegłym roku LOT  przewiózł na pokładach rekordową liczbę 10 mln pasażerów i uruchomił 15 nowych połączeń. To kolejny rok, w którym spółka utrzymała … Czytaj dalej

Ryanair: punktualność w styczniu na poziomie 86 procent

Ryanair

Ryanair, linia lotnicza nr 1 w Europie, dziś (21 lutego) opublikowała styczniowe statystyki, które potwierdzają najwyższy poziom obsługi klienta wśród linii lotniczych w Europie:   Punktualność 86% na ponad 51.000 lotów Mniej niż 2 reklamacje na 1000 pasażerów Mniej niż 1 reklamacja dotycząca bagażu na 1000 pasażerów Odpowiedzi na 99% reklamacji udzielono w ciągu 7 … Czytaj dalej

Ryanair: punktualność w grudniu = 84%

Ryanair, linia lotnicza nr 1 w Europie, dziś (11 stycznia) opublikowała grudniowe statystyki, które potwierdzają najwyższy poziom obsługi klienta wśród linii lotniczych w Europie: Punktualność 84% na ponad 51.000 lotów (spadek głównie z uwagi na warunki pogodowe) Mniej niż 1,5 reklamacji na 1000 pasażerów Mniej niż 1 reklamacja dotycząca bagażu na 1000 pasażerów Odpowiedzi na … Czytaj dalej

Ryanair notuje 20% wzrost w grudniu

Ryanair, linia lotnicza nr 1 w Europie, dziś (4 stycznia) opublikowała dane statystyczne za grudzień 2016: Ruch lotniczy wzrósł o 20% do 9 milionów pasażerów Współczynnik wypełnienia samolotów wzrósł o 3 punkty procentowe do 94% Ruch lotniczy w ujęciu rok do roku do grudnia wzrósł o 15% do 117 milionów pasażerów   Grudzień 15 Grudzień … Czytaj dalej