93% pasażerów zadowolona z Ryanair

Ryanair 12 grudnia opublikował statystyki oceny lotu “Rate My Flight”, które potwierdzają, że 93% pasażerów jest zadowolonych z podróży Ryanairem.

Ponad 16,000 klientów skorzystało w listopadzie z możliwości oceny lotu “Rate My Flight” w aplikacji mobilnej Ryanair, wystawiając oceny za ogólne wrażenie, wejście na pokład samolotu, uprzejmość załogi pokładowej, serwis na pokładzie oraz wybór posiłków i napoji. Oceny dokonano w 5-cio stopniowej skali od 1 do 5, gdzie 1 oznaczało najniższy wskaźnik zadowolenia, a 5 najwyższy.

Średnio 93% respondentów oceniło ogólne wrażenie jako “bardzo dobre, dobre oraz satysfakcjonujące”. Podobne wyniki odnotowano w kategoriach: wejście na pokład (87%), ocena załogi (95%), serwis na pokładzie (93%) oraz wybór posiłków i napoji (81%).

Funkcja oceny lotu “Rate My Flight” dostępna jest w 8 wersjach językowych tj. angielska, francuska, grecka, hiszpańska, holenderska, niemiecka, polska oraz włoska. Aplikację można pobrać za pomocą iTunes lub Google Play stores.

Kategoria/Ocena Bardzo dobra/dobra /satysfakcjonująca Bardzo dobra Dobra Satysfakcjonująca Słaba Bardzo słaba
Ogólne wrażenie 93% 49% 31% 13% 3% 4%
Wejście na pokład 87% 44% 27% 16% 7% 6%
Uprzejmość załogi 95% 59% 25% 11% 3% 2%
Serwis na pokładzie 94% 52% 27% 15% 3% 3%
Wybór posiłków i napoji 81% 32% 21% 28%  

9%

 

10%

 

Robin Kiely z Ryanaira powiedział:

Funkcja oceny lotu “Rate My Flight” jest naszą ostatnią inicjatywą technologiczną w ramach 3. roku realizacji programu “Always Getting Better”. Funkcja ta pozwala naszym pasażerom oceniać różne aspekty lotu za pomoca aplikacji Ryanair na bieżąco, zaraz po wylądowaniu. Z niecierpliwością czekamy na dalsze oceny i opinie od naszych klientów. Chcemy stale podnosić poziom obsługi klienta i  jednocześnie cieszymy się, że 93% z ponad 16.000 respondentów wyraziło zadowolenie z podróży Ryanairem. Wszyscy pasażerowie, którzy chcą nas oceniać proszeni są o pobranie aplikacji Ryanaira, zezwolenie na otrzymywanie notyfikacji, a zaraz po wylądowaniu otrzymają kwestionariusz badania.”

Źródło / Autor: Ryanair

Zdjęcie: Ryanair