Ryanair 12 grudnia opublikował statystyki oceny lotu “Rate My Flight”, które potwierdzają, że 93% pasażerów jest zadowolonych z podróży Ryanairem.
Ponad 16,000 klientów skorzystało w listopadzie z możliwości oceny lotu “Rate My Flight” w aplikacji mobilnej Ryanair, wystawiając oceny za ogólne wrażenie, wejście na pokład samolotu, uprzejmość załogi pokładowej, serwis na pokładzie oraz wybór posiłków i napoji. Oceny dokonano w 5-cio stopniowej skali od 1 do 5, gdzie 1 oznaczało najniższy wskaźnik zadowolenia, a 5 najwyższy.
Średnio 93% respondentów oceniło ogólne wrażenie jako “bardzo dobre, dobre oraz satysfakcjonujące”. Podobne wyniki odnotowano w kategoriach: wejście na pokład (87%), ocena załogi (95%), serwis na pokładzie (93%) oraz wybór posiłków i napoji (81%).
Funkcja oceny lotu “Rate My Flight” dostępna jest w 8 wersjach językowych tj. angielska, francuska, grecka, hiszpańska, holenderska, niemiecka, polska oraz włoska. Aplikację można pobrać za pomocą iTunes lub Google Play stores.
Kategoria/Ocena | Bardzo dobra/dobra /satysfakcjonująca | Bardzo dobra | Dobra | Satysfakcjonująca | Słaba | Bardzo słaba |
Ogólne wrażenie | 93% | 49% | 31% | 13% | 3% | 4% |
Wejście na pokład | 87% | 44% | 27% | 16% | 7% | 6% |
Uprzejmość załogi | 95% | 59% | 25% | 11% | 3% | 2% |
Serwis na pokładzie | 94% | 52% | 27% | 15% | 3% | 3% |
Wybór posiłków i napoji | 81% | 32% | 21% | 28% |
9% |
10% |
Robin Kiely z Ryanaira powiedział:
Funkcja oceny lotu “Rate My Flight” jest naszą ostatnią inicjatywą technologiczną w ramach 3. roku realizacji programu “Always Getting Better”. Funkcja ta pozwala naszym pasażerom oceniać różne aspekty lotu za pomoca aplikacji Ryanair na bieżąco, zaraz po wylądowaniu. Z niecierpliwością czekamy na dalsze oceny i opinie od naszych klientów. Chcemy stale podnosić poziom obsługi klienta i jednocześnie cieszymy się, że 93% z ponad 16.000 respondentów wyraziło zadowolenie z podróży Ryanairem. Wszyscy pasażerowie, którzy chcą nas oceniać proszeni są o pobranie aplikacji Ryanaira, zezwolenie na otrzymywanie notyfikacji, a zaraz po wylądowaniu otrzymają kwestionariusz badania.”
Źródło / Autor: Ryanair
Zdjęcie: Ryanair